joi, 9 iulie 2015

Toate pânzele sus

Tocmai am scurs resturile din cafeaua de dimineață a Biancăi și din ibric, în cana mea neagra. E semn că va fi o noapte lungă. Sau mai bine spus, începutul unei serii nesfârșite de nopți nedormite.
Când stresul și presiunea îmi accelerează bătăile inimii, mă aflu în deplinul eu ce îmi place cel mai mult dintre toate posibilele euri pe care le afișez.
Mi-am asumat o serie întreaga de responsabilități, proiecte, examene, am planificat schimbări pe multe planuri și printre toate astea, încerc sa fac loc și relațiilor interumane; e totuși vară și n-am auzit să se fi pus "prohibiție" la weekend-urile în cluburi, la mare sau la piscina.

Da, am dat startul unui nou sezon de autodepășire și de testare a propriilor limite.
Nu, n-am uitat și n-am să uit vreodată că "I'm gonna make it by any means, I got a pocket full of dreams". Ce mai pui că acum și Delia îmi spune că are o geantă plină cu vise. Da, Delia. Și eu!

Cum spuneam,... idei vechi, obiective noi, perspective promițătoare, determinare și no love allowed. Bine... sexul nu se pune. Și apropo de asta, îmi vine în minte acum un statement care mi-a plăcut foarte mult:
"Ma cherie, successfull women do not fall in love".

Ei bine, tocmai mi-am rescris negru pe alb discursul motivațional.
Gata cu vorba! Spor la treabă și mie și ție. Sunt sigură că acolo undeva adânc în inima ta ai o dorință care arde de nerăbdare să se îndeplinească. Așa că nu uita că nimic nu e imposibil atât cât îți dorești și crezi.

Mult succes! C'ya on top:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu